sahabat

saat kejayaan di tagih,

usaha itu menjadi taruhannya.


saat kejayaan diharapkan,

fokus itu menjadi ukurannya.


saat kejayaan di impikan,

angan-angan itu menjadi perangsangnya.


saat kejayaan didambakan

padaNya saja disandarkan



Duhai sahabat ! !

Duhai teman ! !

Duhai rakan seperjuangan ! !


Dalam kesibukan rentak saya mendepani cabaran hari muka,

Saya melapangkan masa dan mengosongkan minda

Saya mencoret sesuatu di laman maya ini,

Kenangan lama , kisah silam , suka dan duka , pahit dan manis

bersama sahabat tersayang

semuanya berada dlm ingatan saya

Agar bisa saya rujuk,

Pabila disapa angin rindu kemudian hari...

Kalian semua akan saya sematkan dlm bahtera

Sepanjang pelayaran kenangan hidup saya!




















moga mimpi kalian akan jadi realiti
moga hati akan kalian jadi abadi
moga bibir akan kalian jadi janji
moga kaki kalian akan terus berlari

berlari mengejar cita-cita kalian

selamat maju jaya dgn keputusan SPM 09 kita semua

saya yakin sahabat semua boleh berjaya dunia akhirat

insyaallah….

Pegang lah prinsip

“Mungkin tiada kegagalan bagi orang yang terus berjuang dan terus berjuang”

Tiada ulasan: