selamat hari ibu

masih belum lewat saya berkata , berkata akan kritikan dunia ibu

ibu ! ! !
izinkan saya persembahkan berkata cerita cinta ini
dari takhta keimanan seorang anak seni
menakluk pengorbanan perkebunan kasih ibu barangkali
sesungguhnya . .
dari kemurniaan mahligai asuhlah yg selalu ibu rimbunkan daunan rahmat-Nya
daunan rahmat yg menjadikan saya lebih mengerti apa itu kehidupan
kehidupan seorang anak
seorang anak yg mengerti hakikat kesempurnaan sehingga saya mampu bersujud pd hamparan sejadah tahajud seawal umur saya 7 tahun
terima kasih ibu ! !

ibu ! ! !
izinkan saya persembahkan berkata cerita cinta ini
dari takhta ketakwaan seorang anak seni

melimpahi pengorbanan takungan kasih barangkali
sesungguhnya . .
dari tasik akhlak terpuji yg mengajar saya kehalusan budi
menjadikan saya insan teruji agar saya bertasbih iktibar tawakkal pada-Nya
menjulang amal menara ibadat insyaallah

maka sesungguhnya . . . wahai tuhan
izinkan saya memungut bintang-bintang dari langit anugerah ilahi utk saya menuntut bela kasih ibu utk saya persembahkan pd ratib hayat saya sbg akad jiwa nurani
segala penyerahan segala bakti hanya tercipta , hanya khas buat
ibuku , ibuku , dan ibuku

selamat hari ibu sedunia

Tiada ulasan: