rasa


sebuah pemandangan. cantik. sambil berjalan bergurau lah sendanya si pasangan dua cucuk. baru sahaja menikah kelmarin. dan hari ini berlabur tirai ke dunia bersama. hidup berdua. menikmati sopan hati di negeri orang.

"eh u. cantiklah daun ni. hijau dia tak macam dekat malaysia kan.
kuning oren oren. cantik. i suka."

"hehe. sayang. itu seni tuhan. awak dapat pegang pegang je.
dan awak dapat rasa rasa. ini semua kerja tuhan."

"dan i tahu. ini semua tuhan yang cipta. i dah kenal sangat dengan bahasa u darling"

"hehe. bagus lah. sekurang-kurang u tahu sikap i macam mana dan u makin lama makin kenal i.
makin kenal diri i. makin sebati dengan hidup i.
dalam dalam. hidup i ni tak sempurna"

"dan tak semua kehidupan sempurna sayang. it's ok.
i sayang u sebab i ikhlas. macam u cakap dulu dulu dekat i.
u syg i ikhlas kan ? and i tak lupa one word dari u.
haram bercabang kasih sye ini"

dari benak fikir.
sye mungkin dapat rasa ini.
insyaallah.
satu hari nanti

Tiada ulasan: