10 days blog challenge _day 2

klik sini.

13 July 2010
"Multi-purpose hall City University College"

jujur. masa ini masa masa aku muda lagaknya. konon muka comel. haha. baru lepas selesai sesi pendaftaran nama aku di kolej. seingat aku, setahun lepas aku biasa biasa sahaja. kebetulan dengan potret hijau ini, masa itu masa hati aku melamar si gadis comel munggil. tak sangka hati dia kembang jadi bunga sebab aku. teruja rasanya. kalau diizin teriak. sungguh aku teriak namanya. mungkin ini peluang aku untuk beradu cinta. peluang aku untuk kongsi cerita cinta. ya.

fikir aku masa ini masih kolot. kurang untuk aku bongsaikan idea-idea bernas untuk design kelas studio arkitek. biasalah. baru daftar menganut ilmu arkitek. tak tahu rasa apa apa. apa lagi apa. memang batu lah fikir kolot aku ini sampai ke semester dua. rugi aku banyak main dalam kelas semester satu. yeah. sudah lah. sesal dulu berpendapatan, sesal kemudian tiada gunanya. dah jatuh ditimpa tangga. umpama aku hhidup mesti cool. tenang.

day 2 _ Blog challenge

Tiada ulasan: