MPP ini landasan baru. berbidas mungkin.




sedar apa tidak. masa itu sangat pantas. ada sahaja yang mencemburui aku. tidak sama seperti burung. yang terbang mengikut musim. yang berimagrasi dalam sayap berdepang jauh jaraknya. aku ini manusia jenis apa. agaknya sampai sibuk sangat. ada sahaja benda yang nak dibuat tak jadi buat. itu lah.

nak dijadikan cerita, dalam kesibukan masa ini, aku terpilih dalam MPP City UC campus. Dimana di atas landasan ini aku bersuara atas suara suara yang kebanyakannya dari kawan-kawan aku. Dimana di atas landasan ini juga aku kena menongkah langit, supaya biru awan, gelap mendung, belang pelangi menjadi saksi sebuah kelompok mahasiswa/i berbidas. ah. kena juga akhirnya aku berbidas. ingatkan tak kena. cuma aku harap ini kali ada jalannya yang tersendiri. doakan aku. dan kawan. dan semua.

Pilihanraya Campus City University College of Science and Technology
20 Mac 2013

Tiada ulasan: